lunes, 6 de diciembre de 2010

Gústanme as piruletas en forma de corazón, gústame escribir, gústame asomar a cabeza pola fiestra e mirar, gústanme as sonrisas e as miradas profundas. Gústame a cor verde, porque representa a esperanza, as ganas de seguir cara diante...Gústame o son do mar cando fai vento, gústame recorrer a praia mirando o horizonte e recordar. Gústanme os lacasitos, as fotografías antigas porque nun lugar, en algunha parte, representan algo especial para algunha persoa.
Gústanme as sorpresas, gústame chorar de felicidade ou da risa, gústame disfrutar. Gústame que me chamen a calquer hora do día para contarme a cousa máis tonta do mundo, gústame pechar os ollos e sentirme invisible, gústame sentir bolboretas no estómago, gústame ver chover..pero non me gusta mollarme.
Gústame saber en quen podo confiar e que confien en min. Gústame que seña vrao para poder poñerme ó sol e sonreir, gústame vivir a vida á miña maneira.
Gústame ter esa risa tonta. Gústame escoitar ás persoas e decirlles o que penso, gústame a música, gústanme as cancions que contan algo especial, as cancions en inglés aunque non as entenda totalmente, gústanme as luces do árbol de navidad, gústame soñar, imaxinar, recordar.Gústame o olor do café recién feito. Gústanme as fotografías que gardan un segredo, as caixas sorpresas. Gústame leer libros de historias reais, o mar, a sensación de felicidade, gústame que me abracen no momento menos inesperado.
Gústame sonreir e gústame que a xente me sonría...

No hay comentarios:

Publicar un comentario